Masih belum 100%

17:40:00




saya gigihlah jugak nak naik kan seo blog saya nih . godek punya godek ada satu tutorial yang berjaya membuatkan peratus seo meningkat . tapi , masih belum dapat 100%


tutorial yang saya gunakan ( klik sini ) . tutorial ini dalam bahasa indon . tapi masih boleh difahami . 

ada blogger blogger yang bagi tutorial kepada saya , saya dah cuba tapi tak menjadi . anyone ada lagi tutorial untuk jadikan dia 100% ?

You Might Also Like

11 budak baik

  1. Semoga berjaya Zaf. Kak ana dulu pun camtu sebelum give up sebab tak tahu nak edit mana lagi. Hehe. Template ada kena mengena tak??

    ReplyDelete
    Replies
    1. erm , tak sure lah akak . hmm

      Delete
    2. hehe salah satu Fungsi SEO adalah berkaitan deng template blog anda

      Delete
  2. Apa problem blog Zaf yg dia ada cakap tu?

    ReplyDelete
  3. Ok, lepas ni nak la juga cuba...

    ReplyDelete
  4. akak dulu guna blogspot, lepas tukar ke wp. mudah sangat nak naik ranking seo.

    ReplyDelete
  5. all the best...


    psssttt... jemput join http://www.mialiana.com/2017/03/giveaway-fridge-magnet-padang-besar-by.html

    - Mia Liana -

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .