Hadiah giveaway dari MekZumbie

21:55:00

Selamat malam semua , okay ke hari nih ? saya hari nih tak berniat nak membebel pepanjang . cuma nak tunjuk hadiah yang saya dapat dari MekZumbie masa menang giveaway dia hari tu . sebenarnya hadiah nih dah lama sampai . dah lama jugak saya snap gambar , cuma tu lah tak ada masa nak menulis lagi . 

set berus make up . thank you sangat sangat . berguna nih , walaupun saya tak pakai make up , mana tahu nanti saya pakai lah make up haa . saya memang teringin jugak nak cuba bermake up tp tulah tak pandai . kang macam opera pulak kan ? 

okay , sampai sini ajelah . nanti saya menulis lagi . esok saya akan bertolak ke Parlimen untuk lawatan ke sana . doakan saya selamat pergi dan balik yer ?

You Might Also Like

3 budak baik

  1. Dah pandai guna make up boleh lah buat tutorial pula 😊😊

    Selamat pergi dan balik Zaf. 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe , tu lah . tgk lah nnti .hehehe . terima kasih kak ana

      Delete
  2. Wahhh untungnya hakhak. Kalau elsa dapat elsa akan bagi ibu je. Elsa tak reti guna makeup makeup nie hahhaa

    http://elsaalicious.blogspot.my/2017/03/gift-review-calendar-2017-from-blogger.html

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .