zayyan alwan zainudin

13:09:00




zayyan ? alwan ? siapa tuh ? tak pernah dgr pun kan ? hurm , hurm , siapa dia nih ? laki ker pompuan ? sekolah mana ? mana kau kenal dia ? hey ! hey , apa nih ? serang aku bertubi - tubi . mana nak jawab dulu nih ? haish , boleh tak lain kali please angkat tangan then , tanya one by one .

 ehhh ?

haha , let me tell u that i miss u . ehh ? no2x , let me tell u about zayyan alwan . 
yeah ! dia my new freind . kita orang baru jerh kenal . then , terus kahwin . ehhh ? haha , buat apa bercinta lama - lama . kahwin tak jugak . jadi pasangan di luar sana , tak payah nak bercinta lama - lama . ambil lah tindakkan drastik macm kami . terus kahwin . bercinta lepas kahwin k . LOL  . apa aku merepek nih ? haiya !

haha , mula - mula . mcm mna kau kenal dia zafirah ? hah ! mcm nih ? dia add aku dekat facebook . pastu aku kan peramah tahap cipanzi . aku tegur dia . tapi , dia mcm tak peramah ja . LOL  , maybe time tuh dia masih tak dak modal nak tanya aku apa - apa kot . 

malam tuh , aku stalk dia dalam diam . LOL . pastu , aku tgk gambar dia . hah ! kita geng wey , kaki posing . LOL , bagus satu persamaan dgn aku . ahaks . 

keesokkan hari tuh , aku nampak dia on9 , then , aku tegur dia dulu . kalau nak harap dia tegur aku . aku rasa tak pa . LOL *aku tengah bajet bagus*




muehehe , disitu lah bermulanya kisah percintaan kami . muehehehe , dia nih awesome . kalau boleh dah lama couple dgn dia wey . tak semak kepala . memanjang happy ja . dah la , pagi - pagi dapat morning text . fuhh ! bf korang ada ker buat ? tak dak kan ? ayyan ja buat :P

dia sekolah sains kepala batas , budak pandai lah kiranya . hehe . dia nih kawan nasir . so , aku rasa  dia add aku sebab nampak nama aku terpampang kat facebook nasir kot . tapi itu dululah . sekarang tak dah . muehehehe . kami sama umur 15 . sama - sama berperang untuk PMR . dan insyaallah . doa - doakan lah kami dapat result yang CEMERLANG . amiiin :)




kawan punya kawan . erghhh , rasa mcm serasi gila wey ! muehehe , tapi adalah pulak orang yang jeles dgn relay kami . hurm , takpa ini semua ujian dalam percintaan . LOL . merepek lagi . haish .



ayyan minat sangat dgn detective conan

ayyan minat sangat dengan detective conan . nak tahu kenapa ?


ok dia gempak kan ? so lepas nih , insyaallah dia akan jadi vlogger terkenal . jangan lupa untuk tengok semua video dia tau . hehe .

first , aku tengok dia . aku rasa macam dia sama tinggi dengan aku , url blog dia . agak pelik lah , 

sayatawsayapendek.blogspot.com

aku pun , errr ? kenapa cakap dia pendek ? hurm , aku pun tanya lah . ok , dia memang rendah dari aku . hehe . berapa tinggi dia tak payah tanya . please jangan menyibuk hal rumah eskelator orang . :P


zayyan alwan :)

so , so . sekarang kau dah tahu kan . siapa zayyan kan ? she is a girl ! haiya , semalam aku kena bash teruk gila . rasa mcm "what lah hang ?" sebab nya dia tak percaya zayyan adalah perempuan . tahik kan ? kalau lelaki tak kan punya aku letak status married tuh . 

zayyan alwan zainudin

hope , kami boleh jadi kawan sampai bila - bila lah :) 


You Might Also Like

6 budak baik

  1. Z.A.Z lawa gitu...=)
    friendship never ends

    ReplyDelete
  2. Semoga berkekalan hingga ke anak cucu cicik dan anak kepada bapak cicik dan cucu kepada cicik punya mak belah bakap tok angkat. Hewhew .^_~

    ReplyDelete
  3. anisa anuar : ha'ah . ZAZ :)))

    Hana : LOL , pnjng nya ucapan . haha

    ReplyDelete
  4. saya suka saya suka :)
    awwr, terharu la zaf. haha.
    part atas tu, kalau org taktau memang ingat km laki :P
    InsyaAllah, kita kawan sampai bila-bila >.<

    ReplyDelete
  5. haha , LOL , leks2x ayyan . nih baru sikit ja tulis . haha

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .