lakastah join segmen belog urang brunei

17:46:00



klik banner untuk join 

selain daripada reader Malaysia, negara luar mana lagi yang pernah komen entri anda, jika ada?

saya nak jawab soalan yang nih . hehe . 

saya rasa belum pernah ada lagi blogger dari luar negara yang komen entry saya . siapalah saya kan . blogger picisan je . dalam malaysia pun mana ada orang kenal . inikan pulak luar negara . hehe . maybe , satu hari nanti akan ada ? hehe

You Might Also Like

13 budak baik

  1. samalah...blog saya pun tak pernah lagi foreigner komen..huhuhuhu

    all the best segmen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin kalau tulis in english , akan ada yang komen . hehe

      Delete
  2. Selamat bersegmen..
    Jom join ramai2...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. mood nak bersegmen dtg . memanglah rajin hehe

      Delete
  4. selamat bersegmen. kalau orang brunei adalah datang komen kat blog. foreigner juga kan

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Hi.. salam kenal dari Indonesia (nie kira foreigner jugak kan?)

    Saya follower awak yang ke874. saya pun join segmen yang sama. biar dapat banyak kawan dari luar negeri. ^^

    http://www.theamazingjasmi.com/2017/03/lakastah-join-segmen-belog-urang-brunei.html

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .