Makan di Old Town white coffee

23:37:00


Hai semua , apa khabar ? sihat ? hehe . okay minggu lepas hari jumaat telah di adakan sambutan hari wanita dekat USM . saya sebagai wanita sejati haruslah pergi . ceyh . Program nih ada talk , then persembahan adik adik dari tabika USM . dapat goodies beg . okay itu part paling menarik rasanya ?


dapat poskad USM . simpan buat kenangan bila dah habis belajar . hehe


kami pergi bertiga je , aza , aida dan saya . sebenarnya ada sorang lagi , di sebabkan dia terlewat bangun kami ajalah yang pergi . 


persembahan senamrobik dari adik adik tabika . comel betul .


adik adik nih masa menyanyi lagu universiti dia oranglah yang paling kuat menyanyi . saya rasa kan , lagu universiti lagu tabika dia orang . yerlah sebab tabika under uni kan . untunglah adik adik 5/6 tahun dah boleh menyanyi lagu universiti . hakak nih haa dah 20 tahun baru merasa nak menyanyi lagu universiti . HAHAHAHA


talk yang diadakan lepas tu . ahli panel semua bagi saya memang super women lah . kalau dengar kejayaan mereka memang ternganga lah . hehe . 

lepas pada talk , actually , dengar talk tak habis pun dan blah . HAHAHAHA . kami ke queensbay naik grab car . sebenarnya kan sekarang ada promotion untuk ke QB kalau naik grabcar . dengan gunakan kod apa ntah . saya terlupa pulak . dapat 50% discount haaa . 

mcm saya naik dari USM ke QB jumlahnya RM 6 . kalau guna promo kod tinggal RM 3 ja . berbaloi jugak ler . hehee


ronda punya ronda , lapar yakmat . tak boleh bawak bincang dah lapar nih . memang nak kena isi segera . masa tengah lapar pulak lah lunch time . kebanyakkan kedai memang penuh . dan kami tengok old town je mcm tak ramai orang sangat . so , pergi lah makan kat Old town . 

satu benda yang saya suka pasal Old town ialah gambar dalam menu sama mcm apa yang kita dapat . dia punya decoration tu boleh dikatakan sebijik jugak ler . hehe . so , sangat puas hati . tadaklah macam setengah kedai en . dalam gambar kemain tergugat iman hakak . bila dah dapat . hampeh .

saya tak engat nama menu nya apa . tengok resit lah eh . sebab dah lapar sangat . HAHAHAHAHA 


kenyang sampai ke malam ko harganya . kahkah . sekali sekala makan takpe lah . selalu mau pening kepala jugak nih . hehehe




lepas kenyang mengisi perut melepak lagi . heh , pusing punya pusing . lahai sales ! tergugat hakak , mujur iman kuat . iolls tak tergoda ! tapi hakak aida tak mampu kawal dah dan dah terselamat beli seluar baru . kahkah!

You Might Also Like

2 budak baik

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .