3 Kriteria Pada Pasangan Paling Dicari Wanita

13:09:00


Dalam mencari teman wanita, seseorang tentunya akan memilih yang terbaik untuk dirinya. Apalagi jika dia sudah serius mencari pendamping hidup.
Sebenarnya, anda akan memilih yang paling sesuai di hati. Namun sebagai wanita, ada kriteria yang diperhati untuk mencari lelaki idaman. Semak ulasannya memetik dari Askmen:
Lelaki romantis
Jenis lelaki ini akan datang membawakan bunga dan meninggalkan mesej cinta yang mencairkan hati. Bagi wanita yang mendambakan lelaki ini, mereka tidak akan jatuh hati pada lelaki yang sama sekali tak kelihatan romantis. Walaupun romantis, lelaki ini juga pasangan tempat mengadu yang baik.
Seperti bangsawan
Sebahagian wanita mencari lelaki yang berpenampilan dan gaya seperti bangsawan. Lelaki ini akan berpenampilan rapi dan menarik. Bicaranya bertatasusila lembut dan membuat wanita boleh jatuh hati pada pandangan pertama. Dia akan sering membawa teman lelakinya makan malam di hotel bintang dan melakukan perbualan-perbualan bijak yang tidak semua orang boleh mengimbanginya.
Lelaki yang lebih tua
Sebahagian wanita juga menyukai lelaki yang lebih tua kerana dianggap lebih berpengalaman dan boleh dipercayai untuk menjaganya. Lelaki ini akan melayan wanita dengan pengalaman-pengalamannya yang membuat wanita tenang.
Lelaki maskulin
Lelaki jenis ini tidak malu membawakan beg teman lelakinya. Dia akan selalu berada di depan kekasih untuk melindunginya. Lelaki ini juga tidak menuntut banyak daripada teman lelakinya. Sehingga masing-masing akan terus boleh menjadi diri sendiri.
(nip)

You Might Also Like

4 budak baik

  1. Pilihan Zaf macam mana pula =P

    ReplyDelete
  2. sejujurnya elsa tak galakkan pasangan elsa romantik hahahaha. sebab nanti kena berebut dengan pompuan lain hahaha

    ReplyDelete
  3. Dulu impikan lelaki lebih tua..tapi jodoh dengan lelaki sebaya..hehe

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .