Ketagih Grilled seaweed roll

17:52:00


alhamdulillah , saya sekarang exam final untuk semester 1 . tadi dah selesai satu paper . bahasa malaysia . okay jangan gelak okay.  dekat USM memang semua pelajar diwajibkan ambil bahasa malaysia sebagai syarat bergraduasi . moga cemerlang lah keputusannya . lols .


so sekarang nak cerita tentang seaweed nih , siapa kat sini penggemar seaweed ? yeayyy kita geng . so , ada tak yang pernah makan benda nih ?

okay , anda boleh dapati di kedai berdekatan . boleh tahan sedap dia ! dia ada banyak flavour tp ini favourite saya lah . harga untuk satu nih RM 1.10 . mahalkan ? tapi dah suka kan , nak buat guana . tapi kena jimat , so tak boleh beli selalu . haha 


sedap ! anda anda patut cuba okay !


You Might Also Like

15 budak baik

  1. Haha parah tu..dah ketagih.. Bahasa Malaysia tu subjek Bahasa Melayu atau berbeza?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah sama . tapi dia susah sikit pada SPM , dan budak STPM ckp yg nih mudah lagi . lols . ntah lah saya pun .

      Delete
  2. beli kat kedai rm2 dapat 4 batang, jimat mehhh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lah , ye ke . saya tak tahu . hah , lepas nih nak serang kedai RM2 pulak lah . hehe

      Delete
  3. allah yuftah alaikum for 'he next paper dear dik...wat ape nak gelak bangga kot sampai uni pun ada paper bm kot..kikiki..bahasa budaya kita!

    akak xpenah try lagi tu ..'he way u told us macam best je..

    ReplyDelete
  4. Saya dan anak pun dah mle ske makan seaweed nie.. nyum2

    ReplyDelete
  5. Tak pernah try, macam sedap aje. Heheh

    ReplyDelete
  6. owh nice. ada pulak exam bm. hihi. btw kekadang suka gak layan ni. dapp

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .