The Manhattan FISH MARKET , Queensbay Mall

19:22:00


Asalamualaikum semua , apa khabar ? 

Alhamdulillah , saya dah selesai semua paper final sem 1 walaupun ada satu paper yang sangat mengecewakan saya . Tapi tak apalah , benda yang lepas jangan dikenang . Kan kan ? 

Redha ajalah dengan result yang dapat kan ? Disebabkan i cant answer well my last paper , nak sedapkan hati saya belanja diri sendiri . Sebab dah berjaya harungi sem 1 dengan jayanya . Kahkah 



So , my bestfriend bawak saya pergi queensbay mall . Mula tu nak makan dekat dave deli , sekali dave deli tutup . Sedih namati . Hahhaa 

Pusing punya pusing , last last decide nak makan dekat the manhanttan fish market (klik sini untuk tengok menu yang lain) . Kedai nih berkonsepkan , macam makanan laut ahh . 

Apa yang boleh dikatakan makanan laut dia fresh fresh bhaii . 



ini antara dia punya special menu . tapi harga memang Rm 100+ lah


Penat iolls scroll menu dia . Last last decide untuk order pasta dengan fish n chips untuk main menu . Aceyh , haruslah ada menu tambahankan ? Tapi guys , saya nasihatkan takyah nak menu tambahan sangat sebab nya makanan dia datang dengan portion yang banyak . Yes , so kenyang . 

Harganya pun sedap jugak lers . Lols . 



Untuk pasta rasanya harga dalam RM 17+ saya lupa berapa puluh sen . Hahahahaha . Rasanya sedap , but sebabkan kuah dia creamy . bagi saya dia agak cepat muak lah . Then , fish and chips RM 20+ . then , sedap serious tak bohong! mac and chesee Rm 3.80 . untuk mac and cheese dia saya tak prefer sangat sbb tak sedap mana pun . yang lagi satu tu saya order cendawan goreng . tapi bukan cendawan yang biasa selalu makan dekat rumah tu . ini cendawan yang bulat besar besar tu . entah apa namanya saya tak ingat . dan harga jugak saya lupa . HAHAHA


untuk air , chocolate milkshake RM 10.90 . order satu je air sebab lagi satu air plain water je sebab nak save! kahkah 


so , itu ajelah . thank you bestfriend sebab bawak saya !


You Might Also Like

2 budak baik

  1. Fav sis dekat sini yg wajib order ialah quad delight. Makan tue je pun dah kenyang. Dulu selalu gak order fish and chip dia. Sampai satu tahap muak tak boleh nk telan dah. Haha.

    By the way, may u pass with fying color ok.

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .