Cendol viral , sungai ara , penang

15:36:00



Asalamualaikum semua , apa khabar ? Harap hari ini lebih baik dari semalam . Hehe . So , hari tu , sebelum ke rockstarz saya pergi cari cendol dulu . Pernah nampak dekat page penang kini. So , dah alang alang dekat area pulau . Terjah ler sekali haaa .



Ini menunya , 



Yang saya order nih cendol special . Nice , serious nice . Kat sini ada jual rojak , laksa , nasi lemak . Ada lagi lah benda lain . Tapi , yang saya cuba laksa je . Laksa dia pun sedap . Isi ikannya banyak . Saya jenis makan laksa bila mak saya masak je . Jadilah , agak susah nak cakap laksa yang beli nih sedap . Tapikan , lain orang lain taste nya . So , tak tahu lah kalau korang try nanti rasa tak berapa kan . Jangan salahkan saya okay . Hihi 



Okaylah sampai sini dulu , jumpa lagi okay . Bye , awak semua . Gerak lu , pape roger !

You Might Also Like

2 budak baik

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .