salam jumaat

20:04:00


Image may contain: text

You Might Also Like

4 budak baik

  1. huhuhu, sebab tu mai tak suka judge orang dari appearance, tak tahu dalamannya apa yang ditanggung..

    ada orang luar senyum manjang, dlmnya luka parah.

    ReplyDelete
  2. Saya nak beri tau ni. Ada blogger nama dia pak alresky selelau menghantar iklan ke setiap entry saya. Iklan tu karut, tentang ramalan nombor. Saya pun block email dia.

    Lepas tu, ramai geng blogger saya tak dapat buat komen. Maksud saya komen dia tak sampai kepada saya.

    Saya bimbang dgn saya mem-belock dia, rakan2 yg lain turut ter block. Andainya ada siapa2 yang tidak dapat buat komen entry saya harap watsap kepada saya di 012 411 4355. Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Kan.. Ramai antara kita yag memendam perasaan..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .