19 tahun 1 bulan

18:10:00


Dah sebulan berlalu , siapa yang hari lahirnya hujung tahun saya rasa akan faham perasaan saya . Baru nak sambut birthday , dah masuk tahun baru dan bila orang tanya 

“umor berapa ?”

Kita kenalah bagi tahu umur ikut tahun . Ada ke orang bagi tahu , 

“umur saya 19 tahun 1 bulan”

Mana ada , kalau baby yer lah 

“umur berapa ?”

“1 tahun 3 bulan”

So untuk hari lahir kali nih , my bestfriend sekolah menengah , yang selalu share story morry , yang selalu lepak kat bawah . Yerlah katil sebelah sebelah kan mestilah rapat gitu . 



Mak shahanim dah buat kek untuk saya . Kek coklat moist . Sedap gais ! Saya ingatkan kecik je . Sekali besar namati . Dahler , masa tu roomate tak ada . Hah! Memang kembung perut makannya . Thank you shahanim bagi kek !

Nak resepi ke ? Nanti saya roger mak dia . Haha . Okaylah gerak lu pape roger . 

You Might Also Like

5 budak baik

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .