Pesta Pulau Pinang

18:15:00




Hai , apa khabar semua ? sihat ? orang orang pulau pinang tu dah pernah pergi ke pesta ke belum ? rugi tau tak pergi setahun sekali je . inilah masanya nak have fun . hehe . Ini kisah pesta saya . hihi
Sejujurnya 19 tahun hidup , inilah baru first time pergi . kahkah . biasalah rumah saya kan area seberang . sekarang dah duduk dekat dengan tapak pesta . moh ler kita pergi pesta kan . hehe . 
saya cadangkan lepas maghrib tu boleh lah start pergi , kalau pukul 8 gitu . tobat tempat parking penuh yer awak awak . untuk memudahkan kerja , pergi awal lah . tapi jangan sampai tak solat okay ! kalau nak solat kat dalam tapak pesta pun okay . ada jer surau . tapi ko rase dengan suasana bising lagu sana sini . mampu ke kusyuk ? kihkih 

untuk bayaran masuk untuk dewasa RM 3 , kanak kanak tak ingat pulak . Tapi tahun nih tak tahulah akan naik harga ke tak . maaf , sebab tak bawak anak masa pergi berjimba tu . eh ? then , untuk permainan biasalah kena beli token kan . satu token rm 2 . depend pada jenis permainan . kalau macam vortex tu kalau tak salah saya 8 token ke 10 token . ko bayang lah kan . hahaha . 


saya main apa jer yer ? hehe , pusing punya pusing . last last apa pun tak main . HAHAHAAHAH . pusing pusing , posing sana sini dah nak dekat pukul 12 . ko rasa ? mungkin sebab banyak habiskan masa dekat gerai yang jual jual tu . dah nama nyer pompuan sapa je tak suka shopping ? kahkah . ah ! dekat pesta bukan ada mainan ja okay , ada gerai juai makanan , baju toksah cerita lah , banyak gila . untuk mak mak , carpet memang lelong ah . saya jangkakan masa malam terakhir pesta mesti harga gila gila punya . ialah , peniaga dah malas bawak balik barang dia orang kan ? eh ye ke ? 

makanan kat pesta agak mahal , jadi saya nasihatkan , makanlah dari rumah . dan tips jimat lagi . bawak air masak sediri okay ? kalau rasa duit tak cukup tu . dont worry babe ! ATM pun ada . hahaha 
okay , sampai sini saja cerita kali nih ! bye . 

You Might Also Like

1 budak baik

  1. akak ingat dulu, gi pesta p.pinang ni time anak dara lagi ha ha ha...
    konvo adik beradik di usm.
    gi la. ari tu holiday ke penang, tak terkena dgn pesta ni. rugi lah :(

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .