Rockstarz burger, Sungai Ara, Penang .

17:30:00



Asalamualaikum semua , apa khabar ? Harap hari ini leih baik dari semalam . Okay hari nih nak cerita pasal pergi makan rockstarz . 



Teringat lagi kenangan masa zaman sekolah , dulu duduk sekolah asrama dekat dalam pulau . Sebab tu lah , asyik turun pulau je . Nak jumpa kawan kawan . Tempat jauh lagikan dikenang , ini kan pulak tempat kita cipta kenangan kan . Masa zaman zaman legend dulu , masa form 5 lah mestinya kan . Masa tu makanan dari luar tak boleh bawak masuk asrama , alah mcm makanan delivery semua diharamkan . Sebabnya takut keracunan ke apa kan . Tengah malam , ekceli bukan lapar sangat . Dah ramai ramai nak beli saya pun join sekali lah . Nah sekali, kantoi dengan warden . Mohon tabah lah kan dengan hukuman . Berani buat berani tanggung gais ! Hahaha


Ah , terimbas kembali pulak . Rindu zaman sekolah . Hehe, okay okay . Saya fokus pada tajuk . 


  
Rockstarz burger nih agak senang jugak nak cari , jangan risau google maps kan hado . Hehe . Kami sampai dalam pukul 6 lebih . Saya rasa geng saya lah yang duduk paling lama , sampai pukul 9 jugaklah baru blah . Ya lah dah lama tak jumpak kan . Semua belajar jauh jauh , johor lah apalah . Bukan senang nak jumpa . 


background macam pergi vacay kat mana ja haaa

Majoriti order metallic cheese burger , sebab nak imbau kenangan zaman sekolah dulu . Kahkah . Purata harga untuk burger single RM 5.65 . Harga mampu milik kan ?




Ah , saya lupa nak snap menu . So , ini menu sumber google . Hehe . 

Hasil carian imej untuk menu rockstarz burger 

Okay sampai sini ajalah , jumpa lagi gais . Bukan senang nak jumpa nih . Kk gerak lu , pape roger . 


You Might Also Like

3 budak baik

  1. Selalu harga rm5.99 ke rm5.50 ke. Nie baru tgk rm5.65. Hehe

    ReplyDelete
  2. kdg2 tu boleh la mkn burger..nak lpskan geram. x leh makan selalu takut makin ke depan perut ni..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .