Segmen Bloglist 2018 A Secret Journey

21:31:00

klik banner untuk join sekaki

Asalamualaikum semua. Saya rasa ramai yang dah tahu tentang saya ? Ada rakan blogger yang dah pernah berjumpa saya atas job review dan sebagainya. Saya rasa blogging is my happiness. Tambah tambah kalau join segmen atau giveaway kan ?

okay, saya merupakan seorang full time student di USM dalam ijazah sarjana muda sains kemasyarakaran. Berusia 21 tahun dan masih belum berkahwin. Berasal dari Pulau Pinang. Merupakan anak pertama dari 3 orang adik beradik. So cukup kot sampai sini saja kenalkan diri. hehe

Blog nih saya jadikan sebagai tempat untuk saya ceritakan benda benda manis dalam kehidupan. kalau rinduu boleh tengok kan? Kalau aplikasi lain tak boleh nak tulis panjang panjang kan?

Saya harap boleh jumpa banyak lagi rakan blogger. yeay!

You Might Also Like

7 budak baik

  1. selamat bersegmen!

    USM yer. Wah sama la kitaaaa! Tapi syaza dah grad 4 tahun lepas dari USM :)

    USM best, sangat best! Salam perkenalan.

    ReplyDelete
  2. selamat bersegmen! sha ada kawan belajar usm jugak

    ReplyDelete
  3. hai :)
    4 org adik beradik aida USM.
    tronoh 2 org. 1 org penang. 1 org kelantan :)
    masa kecik dulu, biasa la berlari-lari kat dlm USM tu anta kakak abang.
    selamat bersegmen.

    ReplyDelete
  4. selamat bersegmen irah. :D geng utagha la kita. shu kedah sinun. hihi

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .