Sling bag bunga dari cynas.shoppe

20:27:00

Hai , semua . perempuan mesti ada satu benda yang dia minat . walaupun benda tu dah banyak mesti dia nak beli tambahkan juga koleksi dia kan ?

Hasil carian imej untuk tumblr picture shoes racks
sumber : google

macam saya , saya suka kumpul kasut . bising jugak mak tu. kasut dah banyak, beli lagi . lagi satu masalah saya , saya sayang benda tu sampai tak pakai . beli , pakai sekali dua tak pakai dah sebab sayang sangat . tetiba condition kasut dah tak okay sebab simpan lama sangat . haih lah perangai .

Tapi ada satu benda yang saya baru start berjinak jinak . make up , kahkah! Entahlah siapa yang penagruh saya dalam benda nih . sejak saya dapat berus make up dari giveaway mek zumbi tetiba rasa macam nak beli barang barang make up . kahkah!

Barang make up banyak banyak , tak tahu nak simpan dekat mana problem jugak kan ? tambah kalau nak pergi berjalan. Problem betul , takkan nak biarkan bersepah dalam handbeg kan ?

Sebelum raya hari tu , saya ada menang giveaway dari merah cekelat . dia bagi dua pilihan hadiah . saya pilih sling beg . taraaaaa!

Cantikkan ?

Beg nih ada 4 bahagian , besar jugak kan ?

Beg nih saya gunakan untuk letakkan barang make up yang tak banyak mana pun .



Kalau berminat dengan beg comel nih boleh lah pergi ke instagram nya . cynas.shoppe. Insta nih ada jual macam macam beg lagi . bukan setakat sling beg. Tote bag pun ada tau . semua nya bercorak kan bunga .




Saya kalau barang make up dah bertambah nanti ada hajat nak beli beg nih . cantikkan ?

Jangan lupa shopping dengan cynas.shoppe tau ! harga mampu milik.

You Might Also Like

1 budak baik

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .