Pau cendawan shintake mana nak dapat ?

16:21:00


hai semua , apa khabar ?? manfaatkan hari sabtu anda dengan keluarga tersayang okayy ! takpun , dengan orang tersayang pun jadilah . hehe 


nak cerita sikit nih . pernah makan kuih pau kan ? pernah tak makan kuih pau inti cendawan ? mesti takkan ? alorh , bila lagi nak mencuba . hehe 

takpun pernah tak tengok pau cendawan yang viral tu ? katanya sedap sangat kan ? 

memang sedap pun . hihi . saya dah pernah try okayy ! memang tak menyesal ah . 

nah bagi orang pulau pinang area dalam pulau kan yang tercari cari kuih pau nih . boleh dapatkan dari hakak blogger el darwena haa.

boleh ushar insta akak el nih haaa . masa saya beli hari tu saya suruh kak EL buat COD dekat saya . tak payah pikir pasal duit pos ke apa . COD kan senang gitu . hihi



kak el pun ada jual lekor cheezy ball . balik goreng sendiri yer . okay gerak lu pape roger .




You Might Also Like

1 budak baik

  1. Memang sedap pau cendawan ni.. Saya pun dah berapa kali repeat order..

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .