Muncul Kembali ?

11:02:00

Asalamualaikum dan selamat pagi .

Rasanya dah lama sangat tak update blog. Rasa mcm tak ada masa nak update padahal banyak cerita yang bersepah . tulis draft sekerat jalan, dan dibiarkan tergangtung sepi .

Rasanya dah tiba masanya untuk menulis blog secara konsisten dan lebih matang dalam penulisan.

Alhamdulillah , sehingga hari ini masih ada yang sudi untuk menyinggah di blog ini.

tak sangka , dalam on off menulis pageview boleh mencecah sebanyak ini
Jadi sempena , kemunculan semula dan pengubahsuaian blog ini . saya nak ada kan satu segmen bloglist. memandangkan dah lama tak buat segmen dan , bloglist yang lama saya dah delete.

Terima kasih buat yang setia membaca. Kalau anda perasan saya dah tukarkan url blog. Doakan saya moga istiqomah dalam menulis! hehe 




You Might Also Like

12 budak baik

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .