Texas chicken , 1st Avenue , Penang

08:49:00


selamat pagi semua ! apa khabar ? moga hari anda berjalan dengan lancar . hari nih nak cerita pasal pergi makan texas chicken . 

okay , semua orang tahu texas chicken baru je bukak cawangan kat penang . ke ada lagi yang tak tahu ? jadi sekarang dah tahu lah kan ?

jadi , food hunter seperti saya and the geng haruslah pergi serbu kan ?



memandangkan chicken texas nih baru jer bukak , beratur panjang tak yah cerita ah . tapi sebab keinginan  yang membuak buak beraturlah jugak !

menu dia lebih kurang sama aje mcm KFC , berasakan ayam . dah nama pun CHICKEN


set mexicana menjadi pilihan saya. harga dalam RM 14 rasanya . rasa dia agak pedas , atau mungkin saya yang tak tahan pedas . rasa dia pun better dari KFC . harga dia lebih sikit dari KFC je mungkin di sebabkan saiz makanan dia yang agak besar . 


manusia inilah yang menemani saya menjadi food hunter ! kahkah . 

okaylah gerak lu , paper roger .





You Might Also Like

1 budak baik

  1. Texas ni dia punya keistimewaan dia boleh refill banyak kali! so, tiap kali pergi mesti wajib refill sampai 3 4 kali lepastu tapau sekali hahaha sampai kembung perut.

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .