Blog saya direview oleh blogger syahirah valiant

22:47:00


asalamualaikum , apa khabar semua ? dah supper ke ? lepas balik dari makan tadi saja lah blogwalking kejap . dan terjumpa entry syahira valiant yang mereview blog saya .

alhamdulillah , nampak nya blogger syahira berpuas hati dengan blog saya . hehe . anda pulak bagaimana ? okay ke ? kalau ada apa apa tak puas hati tentang blog saya boleh tinggalkan komen di bawah . insya allah saya akan terima kritikan anda dengan hati yang terbuka . 

tetapi , ada satu benda yang lemah tentang blog saya nih , iaitu tentang seo blog .


nampaknya seo blog saya masih belum mencapai 100 % . jadi saya perlulah cari tips tips untuk tingkatkan seo ke 100% . awak awak semua pun sekiranya ada tips seo yang nak dikongsi dengan saya boleh lah share dengan saya . hehe .

okay sampai sini dulu lah entry saya kali nih . okaylah , gerak lu . pape roger !


You Might Also Like

12 budak baik

  1. Setuju juga dengan syahirah hehe tapi bab SEO tu saya pun pening mcm mana nak jadikan 100%

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya masih belum dapat naikkan sehingga 100 % . ada tips tak ?

      Delete
  2. wahh..bestnya direview kn,,,boleh thu apa kelemahan kekurangan blog kita..btw saya pun dri segmen yg sama

    ReplyDelete
  3. Seronokkan kena review,hihihi. Nak SEO 100% ? Tirulah macam saya..kekekeke..baca kat https://missobsesi.blogspot.my/2017/02/cara-blog-mayy-jie-skor-100-seo.html, tapi kalau nak tanya mai apa2 boleh ja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa lagi Zaf, Mai dah offer tu. Boleh tanya sampai jadi 100% tu. Hehe

      Delete
    2. sat lagi kita terjah blog Mai, cheers.

      Delete
  4. Seo blog CR pun rendah jugak. tak ubah2 ag ikot steps tutorial.

    Boleh try tgok tutorial kat blog May Jiee atau Mellya Crayola.

    ReplyDelete
  5. untung tu bila dapat review dari blogger lain..boleh upkan blog dan mengUPkan semangat untuk berblogging..tahniah Zaf

    ReplyDelete
  6. betullah, mcm mana nak naikkan SEO tu ke 100%? ...

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .