Setiaku - hez hazmi

17:17:00



Adakalanya ku rasa curiga,
adakah kau di sana tidak mendustakan cinta.. Kita,
adakalanya ku sunyi kau tiada,
seperti ku hilang arah hanya rindu yang membara,
bila kau kan menjauh,
cintaku kekal untukmu,
bila kau kan menjauh,
ku tunggu saat bertemu.
Aku gembira engkau ketawa,
aku terluka engkau merana,
itulah hidup bercinta adakala derita,
pergilah engkau pergi,
aku setia menanti,
kepulangan kekasihku di dalam hidupku.
Adakalanya ku rasa curiga,
adakah kau di sana tidak mendustakan cinta ..kita,
adakalanya ku sunyi kau tiada,
seperti ku hilang arah hanya rindu yang membara.
Bila kau kan menjauh,
cintaku kekal untukmu,
bila kau kan menjauh,
ku tunggu saat bertemu,
kerana setiaku padamu.
Aku gembira engkau ketawa,
aku terluka engkau merana,
itulah hidup bercinta adakala derita,
pergilah engkau pergi,
aku setia menanti,
kepulangan kekasihku di dalam hidupku.
Hanyalah dirimu, hanyalah dirimu,
aku gembira engkau ketawa,
aku terluka engkau merana,
itulah hidup bercinta adakala derita,
pergilah engkau pergi,
aku setia menanti,
kepulangan kekasihku di dalam hidupku,
hanyalah dirimu, hanyalah dirimu.


You Might Also Like

2 budak baik

  1. Selalu dengar kat radio, baru tau penyanyi dia harini. hihihi, catchy song~!

    ReplyDelete
  2. Sellau dengar lagu ni taktau pun tajuk. Tetiba haritu bukak youtube lepastu macam ehhh lagu ni ke. hahaah

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .