WATTPAD

07:00:00



Hasil carian imej untuk wattpad
Hasil carian imej untuk WATTP
okay , siapa yang berminat untuk membaca ? tapi dengan ekonomi sekarang nih , semua benda mahal kan ? sesetengah orang akan spent sikit dari gaji or duit dia orang untuk beli novel kan ? tak pun bahan bacaan kan ? tapi disebabkan ekonomi sekarang nih kita kena cuts belanja belanja yang tak penting untuk mendapatkan benda yang lebih penting . 

so , here ada satu solution bagi mereka mereka yang minat membaca tapi budgets  untuk bahan bacaan dah cuts . pernah dengar pasal wattpad tak ? wattpad nih merupakan satu apps kat dalam fone yang boleh kita gunakan untuk membaca . membaca novel dan cerpen . 

penulis kat dalam wattpad nih pun kadang bukan yang cikai cikai ahh . banyak dah buku yang dah diterbitkan . so sapa yang berminat nak menulis pun boleh jugak . gunakan ahh wattpad nih sebagai satu media untuk kembangkan bakat yang korang ada . tak susah pun nak buat acc wattpad nih . 

hah , dalam wattpad nih pun ada macam macam genre yang boleh korang search contohnya mcm horror ke , romantic ker , ape ker . lagi satu for me ahh kan , baca kat wattpad nih mcm tadak lah bazir sangat  . contohnya , korang beli satu buku nih . then , baca sekerat jalan korang baru perasan yang buku tu bosan . tak ke rasa terkilan beli ? kalau kat wattpad nih , kita baca sekerat jalan kita rasa bosan . okay , korang boleh buang dari library korang . as easy as abc . HAHAHAHAHA . 

tapi satu jer nak cakap , kadang tu ada penulis yang update lambat . pergh , cerita tengah best update lambat mcm kecewa gak ahh . tapi , takpa faham . busy dengan kehidupan semasa . egt apa , penulis tu tadak kerja lain ker nak buat . sabar itukan separuh dari iman ? 

so tunggu apa lagi ? download ahhh sekarang , baru tahu seronoknya membaca dalam wattpad . 

follow me on wattpad gais . zfrhnzri97 

You Might Also Like

1 budak baik

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .