Giveaway Happy New Year 2018

00:35:00

klik banner untuk join sekaki 

ucapan tahun baru :  

alhamdulillah , setahun hampir berlalu. macam - macam perkara terjadi, suka dan duka . tahun ini saya kehilangan tokwan , antara orang yang paling saya sayang. yang selalu tanya bila saya nak balik rumah. hampir 7 bulan tokwan pergi tinggalkan kami sekeluarga . semoga tenang di sana.sejujurnya saya tak berazam untuk 2017 nih. jadi, tak ada apa apa lah yang tercapai . haha . okay , selamat menyambut tahun baru semua . semoga kita lebih baik dari  dari tahun tahun sebelum ini dan semakin matang . 

al - Fatihah . 
Md Ishak bin Omar 

You Might Also Like

6 budak baik

  1. Al-Fatihah buat Tokwan awak. Takziah.
    Apapun keep strong. dan semoga Allah berkati dan permudahkan urusan awak dunia dan akhirat. Good luck for this GA. Thanks sgat sudi join :D

    ReplyDelete
  2. good luck zaf & selamat tahun baru :)

    ReplyDelete
  3. Al-fatihah buat arwah Tok akak. GV follow blog akak ya. GV #993. :)

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .