CONTEST BY AI: BESTFRIEND FOREVER

13:30:00

klik banner untuk join sekaki

Okay , saya ada a few kawan baik yang sentiasa ada dengan saya through up and down . thank you my bestfriend . hari nih , dalam entry giveaway nih saya nak share pasal my bestfreind yang nama radnazatul aishah .



 Kawan kawan yang lain kalau ada terbaca entry nih , mohon sangat sangat jangan kecik hati okay ? saya pilih radna sebab , dia lah orang terakhir yang saya keluar before saya tulis entry nih . jadi saya ada a few new picture with her . hahaha . yang lain semua gambar agak basi yer anak anak.


Saya kenal radna nih masa tingkatan 4, dia budak second intake . masuk lambat sikit dari saya . masa tu kawan biasa biasa aja . masa tingkatan 5 dia duduk depan saya . dia lah tempat saya pinjam homework . astagfirullah , dulu pemalaih sangat haaa masa zaman sekolah .


Masa result spm , result saya cikai aje . tapi radna allahmdullillah , result flying colours . tapi alhamdulillah , sama sama dapat masuk matrik . sama matrik pulak tu .


Sekarang masing masing dah sambung  degree , radna sambung dekat uum dalam banking . walaupun tak sama uni , rumah radna nih dekat dgn uni saya . haaa , hujung minggu aje kalau dia balik rumah mesti dia ambik saya . pergi berjalan ke , tidur rumah dia ke .



Moga kita jadi sahabat sampai tua . kahkah 

You Might Also Like

3 budak baik

  1. Thank you for joining and all the best..

    Ai dah betulkan problem di comment box.. Bolehlah komen di situ. Takut ai tak perasan zaf ada join contest.. Segala kesulitan amat dikesali. =D

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .