Sem Break Bloglist by Farhanah Afiqah

23:15:00

klik banner untuk join sekali

// zafirah nazri's //

okay , blog nih dah lama dah wujud . tak tahu lah anda sedar atau tidak . sejak saya sekolah menenagah dalam tahun 2011 rasanya . masa tu tak aktif mana , dan benda yang dishare pun sangatlah mengarut . maklumlah bebudak . and rasanya semua entry mengarut tu telah selamat dipadam . 

blog nih mostly tentang my life . seorang remaja yang baru masuk ke alam puluhan tahun . jiwa muda yang acah memberontak tapi tak buat apa yang menarik pun . lols. suka makan! kekadang rajin memasak , adalah resepi . kekadang tak sempat nak snap makanan dah habis makanya rasa macam tak best kalau letak resepi tapi tadak gambar . kalau saya rajin , laju je update . kadang bersepah nak cerita dekat blog tapi pemalas nak menaip . sebab tu kekadang blog macam chipsmore , kadang bersepah entry kadang berbulan takdak entry . 

saya rasa jugak kot blogger yang begini kan ? hehe 

okay , inilah serba sedikit tentang blog saya . harap tak jemu singgah ke sini . goodluck nak tempuh alam degree. 

You Might Also Like

1 budak baik

  1. ehehe takpe I prefer life story blog more. btw thank you for joining!

    https://frrnxh.blogspot.my/2017/07/sem-break-bloglist-winners.html

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .