Selamat hari raya aidilfitri

23:31:00


Hai , semua . esok dah nak raya . dah ready ke siapkan semua untuk raya esok ?

Dikesempatan ini , saya zafirah nazri ingin memohon maaf kepada semua rakan blogger andai penulisan saya pernah melukakan hati sesiapa . saya manusia biasa yang tak lari dari membuat kesilapan . yang baik itu datang dari Allah , dan segala kekurangan dari diri saya sendrii .

Nah e-kad raya dari saya !

Displaying eCard Zafirah.jpg
di edit oleh blogger irazulkeffele

E - kad raya nih menang dalam segmen blogger ira . cantik sangat dia buat . kalau saya buat . taubat tak dapat gini lah . crop muka sendiri pun silap silap hidung hilang !

Kahkah . selamat hari raya semua ! makan tu jangan lupa kawal sikit , takut tetiba baju raya tak muat . almaklumlah , baju kan beli masa puasa . semua kurus time tu . kehkeh . 

okaylah , nak pergi sambung iron baju . bye semua!

You Might Also Like

2 budak baik

  1. selamat hari raya, sy pun ingin memohon maaf juga ye. :)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya Aidilfitri untuk sis sekeluarga.. maaf zahir dan batin.. =)

    ReplyDelete

Terima kasih sebab sudi membaca :)
Komen anda, amat saya hargai .